Produkcja Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest idzie pełną parą, jednak mimo tego twórcom gry udało się znaleźć kilka chwil, by opowiedzieć o kulisach jej tworzenia - tym razem skupiając się na swoich inspiracjach oraz kluczowych mechanikach rozgrywki.
W trzecim dzienniku dewloperskim Artur Ganszyniec przybliżył postać Mai, głównej bohaterki gry, oraz sposób funkcjonowaniu wilkołaczego szału, który jest jednym z kluczowych aspektów Heart of the Forest.
W czwartej części filmowej serii lider projektu opowiedział nieco więcej o inspiracjach, podlaskich tradycjach oraz prawdziwych wydarzeniach, które znacząco wpłynęły na kształt najnowszej gry studia Different Tales.
Przypominamy, że premierę Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest zaplanowano na ostatni kwartał 2020 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!