Studio Hexworks dokończy prace nad Lords of the Fallen 2

Prace nad Lords of the Fallen 2 toczą się od wielu lat, lecz ich końca nie widać. Okazuje się, że długo wyczekiwaną produkcję dokończy studio Hexworks, które powstało właśnie z inicjatywy właścicieli marki, CI Games.

Nowy deweloper ma zająć się tworzeniem action RPG-ów, a jego chrzestem bojowym będzie właśnie ukończenie kontynuacji Lords of the Fallen, która wkrótce powinna zawitać na PC-ty oraz konsole nowej generacji.

 

Sporo czasu minęło, odkąd zaczęliśmy mówić o Lords of the Fallen 2 i próbować różnych pomysłów. Jestem bardzo podekscytowany tym, że mogę ogłosić założenie nowego studia, które pracuje już od półtora roku i w tym czasie poczyniło znaczący postęp - powiedział Marek Tymiński, prezes CI Games. Postanowiliśmy trzymać to w tajemnicy do momentu, aż zbudujemy rdzeń zespołu, ustalimy szczegóły pierwszego projektu i ruszymy naprzód z naszą wizją. Tak więć nadszedł już czas, aby oficjalnie powiedzieć, że jesteśmy tutaj i zostaniemy tutaj.

Nowe studio liczy sobie ok. 25 osób, a do sukcesu mają ich poprowadzić weterani branży AAA, dyrekator kreatywny Cezar Virtosu oraz dyrektor wykonawczy Saul Gascon. Deweloper zamierza jednak pielęgnować podejście znane raczej z niezależnych producentów gier niż dużych korporacji. Gry tworzone przez Hexworks skupią się na wysokiej jakości produkcjach RPG.

Jako oddany gracz potrafię wyczuć, gdy deweloperzy pracują z pasją nad swoimi grami - powiedział dyrektor wykonawczy Saul Gascon. I to jest właśnie sedno naszego studia: tworzenie gier, w które sami chcielibyśmy grać. Zebraliśmy świetny zespół deweloperów o seniorskim doświadczeniu, którzy są głęboko zafascynowani dojrzałymi grami fantasy. Droga ku temu była wyboista, szczególnie w sytuacji globalnego lockdownu, jednakże pracując ramię w ramię z Markiem i Cezarem, udało nam się zebrać znakomity zespół głównie spośród naszych kontaktów. Nie mogę się doczekać, żeby podzielić się kolejnymi informacjami o studiu i pokazać, nad czym pracujemy!

Debiutancką grą studia Hexworks będzie właśnie Lords of the Fallen 2. Kontynuacja popularnego action RPG-a ma być znacznie mroczniejsza i trudniejsza od pierwowzoru, nieustannie czerpiąc inspiracje z gatunku Soulslike. Producenci wierzą, że LotF2 pozwoli im zaprezentować pełnię swoich możliwości.

 

Od wielu miesięcy nasza trójka pracowała nad zdefiniowaniem wymiaru projektu, by znaleźć odpowiednie DNA, które zapewniłoby nam przewagę konkurencyjną, jednocześnie utrzymując nas w świecie wykonalności - powiedział dyrektor kreatywny Cezar Virtosu. Tworzenie gier skupionych wokół walki w sposób zdalny jest nie lada wyzwaniem, ale wynagradza nam to łatwość komunikowania się i współpracy z ogromną liczbą fanów gatunku soulsborne rozrzuconych po całym świecie. To oszałamiający miks produkcji w stylu indie i pracy fanowskiej, ponieważ nie jesteśmy dużym blokiem produkcyjnym, a ponadto wszyscy pochodzimy z [RPG-owych] okopów, przez co, bez względu na narodowość, mówimy tym samym językiem. Podchodzimy do naszej misji z entuzjazmem i celujemy w stworzenie napakowanej kreatywnie rozgrywki wewnątrz ram gatunku.

CI Games pochwaliło się również, że w celu otwarcia studia pozyskało od inwestorów niemałą kwotę 5,7 mln Euro, co niewątpliwie powinno przełożyć się na jakość Lords of the Fallen 2.

Jestem zadowolony z dużego zainteresowania ze strony inwestorów - powiedział Tymiński. Dla CI Games, deweloperza posiadającego studia w kilku miejscach w Europie, to bardzo dobra wiadomość.

Wygląda na to, że przyszłość Lords of the Fallen 2 w końcu zaczyna rysować się w jasnych barwach.

Czekacie na tę grę?


Mrozie


Opublikowano: