Twórcy Colony Ship dbają o to, by niemal każde zadanie można było rozwiązać na różne sposoby: walką, dialogami i podstepem. O tym ostatnim aspekcie gry opowiadają w najnowszym dzienniku deweloperskim.
Skradanie się i skrytobójstwo, jeśli są dobrze zaprojektowane, potrafią wnieść do rozgrywki prawdziwy powiew świeżości. Deweloperzy ze studia Iron Tower doskonale zdają sobie z tego sprawę - wystarczy przeczytać wspomniany artykuł, który na przykładzie jednego z zadań przedstawia możliwości, z jakich może skorzystać gracz, by zmyślnie wymanewrować swoich wrogów. Sprawdźcie sami.
Co o tym sądzicie? Przypominamy, że jeśli chodzi o premierę Colony Ship, twórcy gry nadal celują w 2020 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!