Rzuty kostką są esencją pełnokrwistych cRPG-ów. Solasta: Crown of the Magister również aspiruje do tego miana, a w ostatnim czasie producenci gry poczynili zmiany, które jeszcze lepiej uświadomią graczy o tym, co dzieje się za kulisami.
Nowy dziennik deweloperski przedtawia zupełnie nowy, wizualny sposób informowania graczy o efektach rzutu kostką - sposób bardzo podobny do tego, który Larian Studios stworzył na potrzeby Baldur's Gate III. Co ciekawe, nowy system można personalizować na wiele sposobów, a nawet całkowicie wyłączyć, gdyby dodatkowe elementy interfejsa użytkownika psuły przejrzystość rozgrywki. Zobaczcie sami.
To był już ostatni dziennik deweloperski przed wydaniem Solasta: Crown of the Magister w wersji z Wczesnym Dostępem. Przypomnijmy, że debiut taktycznego RPG-a na Steamie będzie miał miejsce już 20 października.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!