Solasta: rzut okiem na nowy sposób funkcjonowania rzutów kostką

Rzuty kostką są esencją pełnokrwistych cRPG-ów. Solasta: Crown of the Magister również aspiruje do tego miana, a w ostatnim czasie producenci gry poczynili zmiany, które jeszcze lepiej uświadomią graczy o tym, co dzieje się za kulisami.

Nowy dziennik deweloperski przedtawia zupełnie nowy, wizualny sposób informowania graczy o efektach rzutu kostką - sposób bardzo podobny do tego, który Larian Studios stworzył na potrzeby Baldur's Gate III. Co ciekawe, nowy system można personalizować na wiele sposobów, a nawet całkowicie wyłączyć, gdyby dodatkowe elementy interfejsa użytkownika psuły przejrzystość rozgrywki. Zobaczcie sami.

To był już ostatni dziennik deweloperski przed wydaniem Solasta: Crown of the Magister w wersji z Wczesnym Dostępem. Przypomnijmy, że debiut taktycznego RPG-a na Steamie będzie miał miejsce już 20 października.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.