Diablo IV: nowy Piekielny Kwartalnik opowiada o zmianach w przedmiotach

Generowanie przedmiotów jest jednym z kluczowych aspektów serii Diablo i producenci jej czwartej odsłony doskonale zdają sobie z tego sprawą. To właśnie temu zagadnieniu postanowili poświęcić ostatni w tym roku Piekielny Kwartalnik.

Obszerny artykuł omawia planowane zmiany, skupiając się na różnych typach broni, jakości przedmiotów oraz wielkim powrocie przedmiotów unikatowych. oto fragment artykułu:

 

Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z tego, jak ważną kwestią jest stworzenie świetnego systemu generowania przedmiotów, dlatego też zwróciliśmy szczególną uwagę na otrzymane na wczesnym etapie prac opinie i sugestie graczy dotyczące tej sfery gry. Wiedzieliśmy, że czeka nas jeszcze wiele zmian między stanem, który zaprezentowaliśmy na BlizzConie 2019 i w naszych późniejszych artykułach na blogu, a ostateczną wersją gry. Doświadczenie pracy nad poprzednimi odsłonami serii nauczyło nas też tego, że będziemy potrzebować czasu i zasobów, aby tworzyć kolejne wersje tego systemu. Mamy to szczęście, że powyższe kwestie zostały uwzględnione w obowiązującym harmonogramie prac nad Diablo IV. Wasze liczne opinie i sugestie zachęciły nas do przyspieszenia prac nad najnowszą wersją systemu generowania przedmiotów, tak abyśmy mogli szybciej zaprezentować wam obrany przez nas kierunek rozwoju.

Trochę miejsca poświęcono również drzewku zdolności oraz podstawowym współczynnikom postaci. Spójrzmy na to ostatnie zagadnienie:

Kiedy awansujecie na nowy poziom, otrzymacie punkty do przeznaczenia na Siłę, Inteligencję, Zręczność lub Siłę Woli wraz z punktami zdolności. Oczywiście większość konfiguracji postaci barbarzyńcy zainwestuje w Siłę i to na niej będzie się opierać przy obliczaniu obrażeń. Chcemy jednak, byście – budując swoją konfigurację i decydując się na poszczególne zdolności i efekty synergii – chcieli dorzucić do Siły również inne współczynniki.

Możecie uzupełniać współczynniki swojej postaci dzięki przedmiotom, aby zapewnić sobie po trosze Siły Woli tam i tu, ale zdecydowana większość waszych statystyk będzie pochodną tego, jak zdecydujecie się zagospodarować zdobyte punkty.

To tylko fragmenty bardzo długiego artykułu, który omawia wiele istotnych spraw dla przyszłości Diablo IV. Producenci gry jak zwykle zachęcają do dzielenia się własnymi opiniami, które mogą wpłynąć na dalszy rozwój gry, więc... miłej lektury i nie wahajcie się zabierać głosu!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.