
Przeniesienie "papierowej" karty postaci do komputerowego RPG-a nigdy nie jest łatwym zadaniem. Dobitnie przekonali się o tym twórcy Pathfinder: Kingmakera, którzy we wspominkowym artykule postanowili przypomnieć, jak powstawał interfejs karty bohatera w ich debiutanckiej grze.
Zebrana w artykuł historia jest długa i barwna, można wręcz rzec, że pełna zwrotów akcji - przynajmniej z perspektywy kogoś, kto na co dzień zajmuje się UI i/lub UX. Jeśli zatem lubicie zakulisowe opowieści o życiu w gamedevie, to zaparzcie kawy lub herbaty i zajrzyjcie na oficjalny blog Owlcat Games. To naprawdę interesująca lektura.
A jeśli już przeczytaliście, to podzielcie się tutaj swoimi wrażeniami!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!