Alaloth: więcej informacji o świecie gry oraz kulisach jego tworzenia

Zgodnie z zapowiedzią Gamera Interactive ruszyło pełną parą z publikacjami nowych dzienników deweloperskich traktujących o procesie produkcji Alaloth: Champions of the Four Kingdoms oraz o świecie gry. Kolejne trzy artykuły wylądowały w sieci jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

Obszerne teksty omówiły m.in. kwestię tworzenia prerenderowanych lokacji, panteonu bóstw świata Plamenu oraz narodzin Piątego Królestwa. Kilka słów wstępu z ostatniego z ww. artykułów:

 

U zarania Drugiej Ery bogini światła, Vaizmil, spojrzała na świat i zobaczyła jedynie konflikty i wojny. Zobaczyła, jak przyjaciel zwraca się przeciw przyjacielowi; zobaczyła ból i nielojalność. Zobaczyła krainę podzieloną fałszem, która mogłaby być kwitnącym królestwem. Wymyśliła zatem plan.

Piąte Królestwo, czyli królestwo, które miało znajdować się w centrum Czterech Królestw, było w tamtym czasie ziemią niczyją z potężnym, lecz opuszczonym miastem - łakomym kąskiem dla kogoś, kto odważyłby się je zdobyć. Vaizmil podstępem przekonała Wszechojca, by wdrożył w życie jej plan, mówiąc mu, że tylko najsilniejsza kraina byłaby w stanie przejąć kontrolę nad Piątym Królestwem i żądzić nad czterema pozostałymi. Prawda była jednak taka, że bogini nie zamierzała pozwolić na uczciwą rywalizację o Piąte Królestwo. Jej plan zakładał unifikację, ponieważ tylko zjednoczone siły Czterech Królestw mogły zapewnić tym krainom prawdziwy pokój.

Który z trzech artykułów podobał się wam najbardziej?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.