Zgodnie z zapowiedzią Gamera Interactive ruszyło pełną parą z publikacjami nowych dzienników deweloperskich traktujących o procesie produkcji Alaloth: Champions of the Four Kingdoms oraz o świecie gry. Kolejne trzy artykuły wylądowały w sieci jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
Obszerne teksty omówiły m.in. kwestię tworzenia prerenderowanych lokacji, panteonu bóstw świata Plamenu oraz narodzin Piątego Królestwa. Kilka słów wstępu z ostatniego z ww. artykułów:
U zarania Drugiej Ery bogini światła, Vaizmil, spojrzała na świat i zobaczyła jedynie konflikty i wojny. Zobaczyła, jak przyjaciel zwraca się przeciw przyjacielowi; zobaczyła ból i nielojalność. Zobaczyła krainę podzieloną fałszem, która mogłaby być kwitnącym królestwem. Wymyśliła zatem plan.
Piąte Królestwo, czyli królestwo, które miało znajdować się w centrum Czterech Królestw, było w tamtym czasie ziemią niczyją z potężnym, lecz opuszczonym miastem - łakomym kąskiem dla kogoś, kto odważyłby się je zdobyć. Vaizmil podstępem przekonała Wszechojca, by wdrożył w życie jej plan, mówiąc mu, że tylko najsilniejsza kraina byłaby w stanie przejąć kontrolę nad Piątym Królestwem i żądzić nad czterema pozostałymi. Prawda była jednak taka, że bogini nie zamierzała pozwolić na uczciwą rywalizację o Piąte Królestwo. Jej plan zakładał unifikację, ponieważ tylko zjednoczone siły Czterech Królestw mogły zapewnić tym krainom prawdziwy pokój.
Który z trzech artykułów podobał się wam najbardziej?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!