Gamedec: czy gracze powinni czuć ból?

Marcin Przybyłek przyzwyczaił swoich czytelników, że w jego twórczości można znaleźć wiele rozważań natury filozoficznej. Prawdopodobnie nie zabraknie ich również w cyfrowej adaptacji Gamedeka, czego dowodem może być najnowszym dziennik deweloperski.

Pisarz, który ściśle współpracuje z Anshar Studios przy produkcji cRPG-a, w obszernym artykule postanowił poruszyć problem odczuwania bólu oraz ich doznań płynących z gier w realnym świecie. W produkcjach z XXII w., w które będą grali bohaterowie Gamedeka, granica pomiędzy światem prawdziwym a wirtualium jest zatarta do granic możliwości. Choć większość graczy nadal powinna liczyć przede wszystkim na dobrą, komfortową zabawę, to mogą znaleźć się i tacy, którzy chętnie podejmą się wyzwań na śmierć i życie...

Brzmi ciekawie? W takim razie zapoznajcie się z całym artykułem pióra Marcina Przybyłka, który przeczytacie na Steamie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.