BioWare, nim przeszło jeszcze pod studia EA, pracowało nad Revolverem - grą, która miała być duchowym spadkobiercą Jade Empire. Projekt ostatecznie skasowano, lecz dzięki wydanej niedawno książce opisującej 25-lecie kanadyjskiego studia, producenci gry postanowili opowiedzieć o niej nieco więcej.
Prace nad action RPG-iem trwały w latach 2005-08. W swoich ogólnych założeniach Revolver miał połączyć fabułę oraz starannie stworzonych bohaterów, będące znakiem eksportowym BioWare'u, z nieco większą dawką akcji oraz otwartym światem. W ręce graczy miała trafić gra z ogromną swobodą eksploracji, kładaca duży nacisk na parkourowe akrobacje oraz nieliniową historię. Projekt przez długi czas ewoluował i zmieniał swoje główne założenia. Ostatecznie trafił do śmietnika, a jego twórcy zasilili zespoły pracujące nad Dragon Age: Początkiem i Mass Effect 2.
Szkice koncepcyjne z Revolvera przetrwały jednak na dyskach Matt Rhodesa, dzięki czemu można je teraz oglądać na jego profilach w serwisach Instagram i ArtStation.
Jak wam się podobają szkice? Gralibyście w taką grę, gdyby kiedykolwiek ją stworzono?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!