Total War: Warhammer III: zza kulis trailera gry

Gorącą zapowiedź Total War: Warhammer III okrasił wspaniały kinowy trailer, który przygotowało Platige Image. Polskie studio nie po raz pierwszy współpracowało z Creative Assembly przy tego typu materiale, a teraz, zarówno twórcy gry, jak i filmu, postanowili podzielić się kilkoma zakulisowymi informacjami.

Pierwszy trailer strategicznej przedstawia inwazję armii Chaosu oraz stawiające jej opór wojska Kislevu. Na ich czele stoi nie kto inny jak dumna caryca Katarina.

 

W pierwszej kolejności musimy zawsze uszanować dorobek twórców Total War: Warhammer oraz wizję klienta - Creative Assembly. Miliony fanów znają na wylot wszystkich bohaterów tego uniwersum i my sami ożywiając stwory i bohaterów staramy się spełnić ich oczekiwania. – powiedział Jakub Jabłoński, reżyser i dyrektor artystyczny projektu. Film jest naszym ukłonem w stronę fanów świata Warhammera i serii Total War. Jest też próbą zaprezentowania mocnej postaci kobiecej z tego uniwersum. Katarina nie jest zwykłą wojowniczą księżniczką, to dumna Caryca i adeptka lodowej magii. Zależało nam na tym aby w trakcie filmu można było odczuć jej zmianę, przebudzenie, rosnącą odwagę oraz potęgę, dzięki której będzie mogła skopać tyłki całej wrogiej armii.

Jak poinformowało Platige Image, na potrzeby cinematika stworzono 16 modeli postaci oraz ich wariacje, 7 środowisk oraz ponad 30 rekwizytów. Prawie cała animacja w projekcie, za wyjątkiem zbliżeń na potwory, jest oparta na nagraniach motion capture. Twórcy spędzili 2 dni na planie zdjęciowym, w trakcie których realizowana była sesja mocap postaci Katariny, żołnierzy Kislevu i armii Chaosu. Dla ułatwienia pracy reżysera skorzystano z real time previzu, dzięki czemu od razu na planie można zobaczyć jak będzie wyglądała scena 3D.

Staraliśmy się wykorzystać jak najwięcej elementów ze świata gry i osadzić je w konsekwentny sposób w filmie. Akcja trailera płynnie przenosi się pomiędzy przytulnym wnętrzem namiotu Katariny, a przepastnym polem bitwy gdzie ścierają się potężne armie.  Największym wyzwaniem było połączenie różnorodnych lokalizacji tak, żeby te pozornie różne przestrzenie i sytuacje oświetleniowe stanowiły dla widza spójną całość - wyjaśniła Marina Borochowa, producentka CG z Creative Assembly.

Najtrudniejsze w tym projekcie okazało się oświetlenie armii postaci w taki sposób, aby jednocześnie uzyskać fantastyczny klimat Total War: Warhammera, odrobinę realizmu i przebić się światłem przez warstwy spadającego śniegu. W realnym świecie najprawdopodobniej nie zobaczylibyśmy za wiele w takiej pogodzie i o tej porze dnia. Drugim wyzwaniem było wręcz intymne wejście Katariny w wewnętrzny świat dominium Chaosu, gdzie na olbrzymich zbliżeniach pokazaliśmy 4 bóstwa ikoniczne dla uniwersum Total War: Warhammera - zakończył Jabłoński.

Przypomnijmy, że premierę gry Total War: Warhammer III zaplanowano na końcówkę 2021 r., jednak już teraz można ją zamawiać w przedsprzedaży.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.