Kilka zupełnie różnych poziomów trudności to obecnie standard w większości gier cRPG. Nie inaczej będzie w przypadsku Solasta: Crown of the Magister, o czym producenci z Tactical Adventures poinformowali w swoim najnowszym dzienniku deweloperskim.
Obszerny artykuł opisuje pokrótce możliwości, dzięki którym można modyfikować skalę wyzwań podczas wędrówek po Królestwach Solasty. Warto zauważyć, że w finalnej wersji gry deweloperzy zapewnią nie tylko pięć predefiniowanych poziomów trudności - od banalnego Story Mode po maksymalnie trudny Cataclysm Mode - ale również szereg opcji wpływających na poszczególne aspekty rozgrywki takie jak np. rzuty kostką.
Jeśli interesują was szczegóły, koniecznie zapoznajcie się ze wspomnianym artykułęm. Co sądzicie o takim systemie?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!