Nowy system PvP oraz duża zmiana w generowaniu pól walki wkrótce w Mount & Blade II: Bannerlord

Wczesna wersja Mount & Blade II: Bannerlord jest dostępna już od wielu miesięcy, jednak pełnej wersji gry nadal nie widać na horyzoncie. Pojawiają się za to na nim kolejne systemy i duże zmiany w tych obecnych, o czym informuje najnowszy dziennik deweloperski.

Największą nowością, która wkrótce pojawi się w becie Mount & Blade II: Bannerlord, jest tryb pojedynków multiplayer. Dzięki wprowadzeniu specjalnej areny gracze będą mogli sprawdzić swoje umiejętności szermiercze w bezpośrednich starciach z prawdziwymi przeciwnikami. Na śmiałków czekają oczywiście sława, chwała i... punkty rankingowe.

Kolejna duża nowość, a w zasadzie zmiana, dotyczy pól walki. Dotychczas są one generowane z pewnej ogólnej puli terenów. Wkrótce w grze pojawi się jednak pierwsza wersja systemu, który postara się znacznie lepiej odwzorowywac ukształtowanie terenu w danym regionie oraz pozycje armii, co powinno zapewnić graczom dodatkowe opcje strategiczne podczas planowania większych potyczek.

 

To bynajmniej nie koniec. Wkrótce we wczesnej wersji Bannerlord znajdzie się również pozbawiony kampanii fabularnej tryb sandbox, możliwość plądrowania podbitych ziem w celu zdobycia łatwego złota za cenę ciężkich strat w ludności i gospodarce, a także nowe opcje graficzne dla posiadaczy kart z rodziny RTX. Z omówieniem tych nowości i zmian możecie zapoznać się na poniższym filmie...

...lub przeczytać o nich w niniejszym artykule.

Jak oceniacie najnowsze plany TaleWorlds Entertainment?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.