W grach fabularnych takich jak Gamedec NPC-e mają fundamentalną znaczenie. Stworzenie ciekawych, wiarygodnych postaci, które jednocześnie spełnią swoją rolę w rozgrywce, bynajmniej nie należy do łatwych zadań. Producenci gry przekonują o tym w najnowszym dzienniku deweloperskim.
Obszerny artykuł przedstawia cały proces na przykładzie Millie, miłośniczki koni z wirtualium Harvest Time: od wstępnego designu, po pisanie dialogów i modyfikowanie ich, by usprawnić interakcję z graczem. Jeśli interesują was takie smaczki lub po prostu ciekawi was proces tworzenia Gamedeka, zajrzyjcie pod niniejszy adres.
Przypomnijmy, że premiera debiutanckiej gry Anshar Studios została zaplanowana na 2021 r.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!