Koncepcja wizualna D&D: Dark Alliance bez tajemnic

W związku ze zbliżającą się premierą Dungeons & Dragons: Dark Alliance jej twórcy coraz chętniej dzielą się zakulisowymi informacjami o grze. Najświeższa porcja wieści dotyczy tzw. "art style'u".

Stefan Leblanc, dyrektor kreatywny Tuque Games, w obszernym artykule scharakteryzował główne koncepcje stojące za wizualnym stylem D&D: Dark Alliance, a także zaprezentował pokaźną liczbę grafik stworzonych na potrzeby action RPG-a przez jego podwładnych. Fraza klucz? Heavy metal!

Artykuł przeczytacie w całości na łamach PlayStation.Blog.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.