Expeditions: Rome: więcej informacji o systemie walki

Jednym z głównych walotów serii Expeditions jest taktyczny, turowy system walki. Jej najnowsza odsłona - osadzona w Rzymie - również będzie korzystać z osiągnięć poprzedniczek, choć pewne sprawy ulegną zmianie.

Kwestia systemu walki została omówiona w najnowszym dzienniku deweloperskim Expeditions: Rome. Okazuje się, że w nowej grze Logic Artists system walki znów oparty jest na turach, heksagonalnych polach bitew i punktach akcji, które służą do poruszania się, atakowania, bronienia, etc. Co zatem się zmieni?

Główną nowością będzie brak zwykłych ("białych") akcji. W Expeditions: Rome wszystkie czynności - czy to ofensywne, czy defensywne - wymagają użycia konkretnej umiejętności. Co więcej, owe umiejętności są przypisane nie tylko do klas, ale również do broni czy tarcz, dzięki czemu dwa różne gladiusy mogą zawierać zupełnie różne zestawy umiejętności!

W rezultacie system walki w Expeditions: Rome powinien zapewnić graczom jeszcze więcej taktycznych opcji niż poprzednie dwie odsłony serii. Jeśli chcecie poznać szczegóły i zobaczyć przykłady wykorzystania różnych umiejętności na polu bitwy, koniecznie przeczytajcie wspomniany dziennik deweloperski.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.