Kilka tygodni temu Colony Ship, nowa produkcja niezależnego Iron Tower Studio, wylądowała we wczesnej wersji na Steamie oraz GOG.com. Premiera okazała się udana, a twórcy taktycznego cRPG-a postanowili opowiedzieć nieco więcej na jej temat.
W obszernym artykule Vince, kierownik projektu, przedstawił pokrótce proces tworzenia Colony Ship na przestrzeni kilku ostatnich lat, wyjaśnił, dlaczego studio ponownie zdecydowało się na wydanie gry we wczesnym dostępie, a także podsumował pierwszy miesiąc sprzedaży. W tekście opowiedziano również o kontaktach z wydawcami i o tym, dlaczego Iron Tower Studio nie zdecydowało się na podjęcie współpracy z żadnym z nich.
Artykuł jest bardzo interesującym materiałem opisującym proces produkcji indie cRPG-a od kuchni. Jeśli kogoś interesuje ten temat, to koniecznie powinien zapoznać się z całym wywodem Vince'e.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!