Gamedec: jak wygląda wojsko XXII w.?

Ilu twórców sf/cyberpunkowych światów, tyle jest wizji wojska przyszłości. Jak to wygląda w XXII w. w Gamedecverse? Twórcy gamingowej adaptacji prozy Marcina Przybyłka postanowili odpowiedzieć na to pytanie w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Obszerny artykuł opisuje sytuację geopolityczną na świecie końca XXII stulecia i charakteryzuje czterech głównych globalnych graczy: The Free States of the Americas (FSA), Free Europe (FE), African Federation (AF) oraz Pacific and Indian Ocean Federation (PIOF). Siła militarna każdego z tych superpaństw różni się diametralnie - i to zarówno pod kątem wyszkolenia żołnierzy, ich morale, jak i samego sprzętu.

Artykuł zagłębia się również w takie niuanse jak dostęp do broni, konflikty zbrojne i ich medialny odbiór, a także stosunek do wojska szeregowych obywateli. Całość jest dość skondensowana, a mimo tego zawiera wiele ciekawych informacji na temat Gamedecverse. Kto nie czytał prozy Marcina Przybyłka i chciałby powoli wczuwać się w klimat Gamedeka, ten zdecydowanie powinien zapoznać się ze wspomnianym artykułem.

Na koniec warto przypomnieć, że Gamedec, czyli cRPG-owa adaptacja twórczości ww. autora w wykonaniu katowickiego Anshar Studios, będzie miał swoją światową premierę już 16 września.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.