Monomyth: premierowa wersja pozwoli zapisywać grę w dowolnym momencie

W wersji demonstracyjnej Monomythu gracze mogli zapisywać grę tylko w specjalnie rozlokowanych kapliczkach, co nie spodobało się wielu z nich. W premierowej wersji gry ulegnie to zmianie.

W krótkim dzienniku deweloperskim Rat Tower Software poinformowało, że w finalnej wersji gry gracze będą mogli sejwować i wczytywać sejwy w dowolnym momencie rozgrywki. Kapliczki pozostaną na swoim miejscu, lecz będą służyć jedynie jako punkty automatycznych zapisów gry.

Na marginesie warto dodać, że każdy, kto podczas kampanii na Kickstarterze wpłacił na rzecz Monomythu co najmniej 65 EUR, powinien otrzymać już zaproszenie na specjalny kanał na Discordzie. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.