Gamedec: zza kulis animowania postaci

Warsaw City XXII w. nie mogłoby się obyć bez żywych, wiarygodnych postaci. Odpowiednie zanimowanie ich jest jednym z podstawowych aspektów technicznych i przedmiotem najnowszego dziennika deweloperskiego Anshar Studios.

W krótkim artykule Mateusz Kłos, główny animator polskiego studia, przeprowadza czytelników przez cały proces tworzenia animacji dla bohaterów Gamedeka: od szkieletu przez skinowanie i ostateczne prace na silniku Unreal Engine. Jeśli interesuje was to zagadnienie, koniecznie zapoznajcie się z niniejszym artykułem.

Na koniec przypominamy, że Gamedec, debiutancka gra Anshar Studios, będzie miał swoją premierę już jutro.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.