W Pathfinder: Wrath of the Righteous system obozowania znany z Kingmakera musiał się siłą rzeczy zmienić - trudno bowiem zajmować się myślistwem czy zbieractwem w sercu domeny demonów. O nowym podejściu Owlcat Games do tej ważnej mechaniki opowiada najnowszy dziennik deweloperski.
Na kilkuminutowym nagraniu projektantka gry, Julia Czernienko, opowiedziała m.in. o płynącym z Rany świata zepsuciu i jego wpływie na mechanikę odpoczynku, o konieczności korzystania z rzemiosła i alchemii jako ważnego elementu wypraw do piekielnej demony, a także o odprawianiu boskich rytuałów i poszukiwaniu świętych miejsc do oczyszczenia, które znacżąco ułatwiają regenerowanie sił na terytorium wroga. Zobaczcie sami.
A jakie jest wasze zdanie o systemie obozowania w Pathfinder: Wrath of the Righteous?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!