W związku ze zbliżającą się premierą Mechajammera Whalenought Studios ujawnia coraz więcej informacji dot. rozgrywki. Drugi dziennik deweloperski z cyklu Deep Dive przedstawia system skradania się.
W Mechajammerze przemoc jest tylko jedną z opcji rozwiązywania problemów. Zaawansowany system skradania pozwala skutecznie przekraść się obok wrogów, a nawet dokonywać skrytobójczych zamachach. Umiejętne wykorzystywanie wskaźnikó pola widzenia wrogów oraz próbnika hałasu, jaki generuje bohater, jest kluczowe dla tych, którzy ze swoimi wrogami w mieście Calitana nie zamierzają grać w otwarte karty. O szczegółach dowiecie się z niniejszego artykułu.
Na koniec przypominamy, że ten ponury, cyberpunkowy świat otworzy się na miłośników cRPG-ów już 2 grudnia, kiedy to Mechajammer będzie miał swoją światową premierę.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!