Monomyth: nowy dziennik deweloperski porusza kwestię tworzenia poziomów

Rat Tower Software opublikowało nowy dziennik deweloperski, będący jednocześnie świeżym raportem z prac nad dungeon crawlerem Monomyth. Obszerny artykuł skupił się na kwestii tworzenia poziomów.

Twórca gry opisał swoją filozofię rozbudowywania Monomyth o nowe lokacje, zapełniania ich bohaterami, wrogami i... innymi niespodziankami. Jednocześnie dał do zrozumienia, że sprawy zmierzają we właściwym kierunku i ten ambitny dungeon crawler powoli, małymi kroczkami, sukcesywnie zbliża się do zapowiedzianej na przyszły rok premiery.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o aktualnym stanie prac nad Monomythem lub poczytać o tworzeniu jego poziomów, zajrzyjcie pod niniejszy adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.