BioWare podsumowuje ubiegły i planuje 2022 rok

Jak dla wszystkich w branży, i nie tylko, ubiegły rok był dla BioWare'u czasem wielu wyzwań. Gary McKay, obecny główny menadżer kanadyjskiego studia, postanowił podsumować na blogu ostatnie dwanaście miesięcy i zapowiedzieć plany na kolejny rok.

Nietrudno zgadnąć, że BioWare, jak każdy inny deweloper, w 2021 r. borykał się przede wszystkim z problemami wynikającymi z pracy zdalnej, będącej konsekwencją globalnej pandemii. McKay podkreślił, że choć jest to trudny czas, to pracownicy BioWare'u poradzili sobie z przejściem na nowy tryb pracy, dzięki czemu prace nad poszczególnymi projektami idą pełną parą.

2021 był również rokiem wydania Edycji Legendarnej Mass Effect, która spotkała się z dość ciepłym przyjęciem zarówno ze strony fanów, jak i krytyków. Dla BioWare'u jest to ważny sygnał i swoisty punkt odniesienia, który ma wyznaczać drogę do odbudowy reputacji studia po kilku niezbyt udanych projektach.

 

Przyszłość zdaniem McKaya rysuje się w kolorowych barwach. Najpierw, w lutym, w ręce graczy Star Wars: The Old Republic zostanie oddany nowy dodatek Legacy of the Sith, który na dobre rozpocznie całoroczne świętowania dziesiątych urodzin gry. Następnie należy spodziewać się świeżych wieści związanych z nowymi produkcjami w uniwersach Dragon Age i Mass Effect. O tych nadal wiadomo stosunkowo niewiele, jednakże w 2022 r. prace nad nimi zaczną nabierać tempa i kto wie, czy przed końcem roku nie otrzymamy świeżych, gorących zwiastunów. A może nawet coś więcej?

Więcej informacji o tym, jak BioWare ocenia 2021 r. i co planuje w 2022 r. znajdziecie we wspomnianym artykule Gary'ego McKaya.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.