Pathfinder: Wrath of thr Righteous: zza kulis tworzenia głównego motywu ścieżki dźwiękowej

Niemal każdy gracz Pathfinder: Wrath of the Righteous chyba może zgodzić się, że główny motyw muzyczny gry jest dobrze dopasowany do tematu krucjaty przeciwko demonom. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jak wiele pracy wymagało stworzenie go. Nowy dziennik deweloperski Owlcat Games całkowicie wyjaśnia tę kwestię.

W obszernym artykule starszy inżynier dźwięku Siergiej Ejbog oraz główny kompozytor Dmitrij Silanciew opisali poszczególne etapy tworzenia głównego motywu muzycznego Pathfinder: Wrath of the Righteous, reakcje kolegów z Owlcat Games oraz sposób, w jaki próbowano poprawić utwór i uchwycić atmosferę Piątej Krucjaty. Całość okraszono kolejnymi wersjami utworu, co jeszcze lepiej uzmysławia, jak przebiegał cały proces.

Zainteresowani? W takim razie zajrzyjcie pod niniejszy adres.

Jednocześnie Owlcat Games obiecuje, że posiada w zanadrzu wiele podobnych, interesujących historii, które w przyszłości powinny dać początek kolejnym zakulisowym opowieściom o Wrath of the Righteous.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.