Monomyth: marcowy raport z prac już dostępny

Wraz z początkiem kwietnia nadszedł czas na podsumowanie marcowych prac nad dungeon crawlerem znanym jako Monomyth. W ostatnim miesiącu Rat Tower Software poczyniło znaczące postępy w stronę ukończenia gry.

W tym czasie prace skupiły się na NPC-ach oraz przeprojektowaniu ich modeli, dzięki czemu praca z nimi na Unreal Engine 4 jest teraz znacznie łatwiejsza, a w rezultacie wpłynęło to rónież na wizualizację postaci gracza. Pozostałą część czasu poświęcono m.in. na projektowaniu poziomów oraz pisaniu dialogów.

W kolejnym miesiącu Rat Tower Software zamierza skupić się na ukończeniu przynajmniej jednej głównej lokacji, implementacji dialogów oraz dużej liczby assetów niezbędnych do pierwszej części beta-testów. Niewykluczone, że już przy okazji kwietniowego raportu poznamy datę ich rozpoczęcia.

Na razie jednak polecamy zapoznać się z omawianym tutaj raportem za marzec, który w całości przeczytacie na stronie Monomytha na Kickstarterze.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.