Monomyth: majowy raport z prac już dostępny

Maj już za nami, a to oznacza, że wydanie bety dungeon crawlera Monomyth jest tuż tuż! Potwierdza to najnowszy dziennik deweloperski Rat Tower Software.

W ostatnim czasie praca skromnego studia skupiła się wokół systemu dialogów, tworzeniu alementów pancerza oraz ich wizualizacji na bohaterze, a także odświeżeniu takich elementów rozgrywki jak umiejętności, zaklęcia i przedmioty użytkowe. W ogólnym rozrachunku Rat Tower Software przebudowało znacznie więcej kodu, niż planowano, co jednak w dłuższej perspektywie powinno się opłacić.

Nadchodzące beta umożliwi posmakowanie również kilku systemów, które nie są jeszcze gotowe i będą wprowadzane wraz z kolejnymi aktualizacjami. Wśród nich warto wspomnieć choćby o rzemiośle oraz handlu. W przypadku tego ostatniego miłośnicy Ultima Underworld powinni poczuć się jak w domu.

 

Pierwsza wersja bety, tzw. Beta 0, powinna zostać oddana w ręce graczy ok. 17 czerwca. Pozwoli ona doświadczyć pierwszej lokacji po tutorialu i rozpocząć główny wątek fabularny, choć aby go kontynuować, trzeba będzie poczekać na kolejne aktualizacje. W przyszłości beta Monomytha zostanie rozszerzona m.in. o główne miasto, w którym można będzie znaleźć wielu kupców i wtedy też w grze znajdzie się system handlu. Beta-testy dungeon crawlera powinny potrwać kilka miesięcy, choć wszystko tak naprawdę będzie zależało od ich przebiegu.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o aktualnym stanie prac nad Monomythem, zajrzyjcie pod niniejszy adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.