Alaloth: więcej informacji o świecie gry

Od wydania wczesnej wersji gry Alaloth: Champions of the Four Kingdoms minęły cztery tygodnie. Producenci z Gamera Interactive uznali, że to dobry moment, by opowiedzieć nieco więcej o bogatym świecie gry znanym jako Plamen.

Najnowszy dziennik deweloperski przedstawia najważniejsze wydarzenia w dziejach tego uniwersum na dosyć długiej i wyczerpującej linii czasu. Oto fragment o początkach Plamenu:

 

W czasach sprzed kalendarzy Czterech Królestw istniał jedynie chaos. Wirująca, surowa materia żywiołów walczących przeciwko sobie. Z tego chaosu wyłoniła się Świadomość. Ta świadomość stała się Wszechojcem. Wszechojciec osiągnął Świadomość Pośród Chaosu Stworzenia.

W starożytnych świętych tekstach powiada się, że Wszechojciec istniała przez pewien czas bezimienny jako wielka moc napędzana jedynie przez instynkt, lecz kiedy przelana została pierwsza kropla krwi, doszło do nowego aktu stworzenia, a on sam zyskał miano Wszechojca.

Z jego krwi zrodzili się bogowie, potwory i rasy śmiertelne. Owe czasy owiane są obłokiem tajemnicy, bowiem język nie istniał w świadomości jako koncept aż do momentu poczęcia Matki Zdrajców... od tej chwili wszystko się zmieniło. Wierzy się, że w owym okresie rasa proto-Krasnoludów otrzymała swoją formę.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o świecie Plamenu oraz lepiej poznać jego bogów, mieszkańców oraz chronologię zdarzeń, koniecznie zapoznajcie się z tym obszernym artykułem, który opublikowano na Steamie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.