Gamescom 2022: The Lords of the Fallen oficjalnie zapowiedziane!

Jedną z głównych atrakcji wieczoru otwarcia tegorocznego Gamescomu było The Lords of the Fallen. Action RPG studia Hexworks jest kontynuacją wydanej przed laty produkcji polskiego CI Games.

Prace nad grą trwają już od wielu lat, jednak dopiero po przekazaniu tytułu studiu Hexworks prace nad nim nabrały tempa. Jeszcze w styczniu ubiegłego roku action RPG figurował pod naturalnie brzmiącym tytułem Lords of the Fallen 2. Teraz najwyraźniej twórcy zamierzają nieco odciąć się od przeszłości, bowiem gra przybrała nieco mylące miano The Lords of the Fallen.

Podczas wspomnianej, Gamescomowej Opening Night Live zaprezentowano trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna (Stranger Things, Gra o tron), który przedstawia mroczny świat gry. Na koniec filmu przedstawiono również nowy tytuł, logotyp i grafikę przewodnią, która ukazuje rozdarcie świata na królestwo żywych i umarłych. Ten podział będzie kluczową mechaniką rozgrywki. Zobaczcie zresztą sami.

Akcja The Lords of the Fallen rozgrywa się tysiąc lat po wydarzeniach, których głównym bohaterem był Harkyn. Nowa przygoda odbędzie się w rozległym świecie, pięć razy większym niż w poprzedniej odsłonie serii. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć wciągającą kampanię dla pojedynczego gracza lub skorzystać z płynnego przejścia do trybu kooperacyjnego, który jest całkowitą nowością w serii. Intrygujące postaci niezależne, duża liczba zadań oraz bogata narracja mają sprawić, że The Lords of the Fallen spodoba się nie tylko miłośnikom action RPG-ów.

Twórcom gry, studiu Hexworks, przewodzą reżyser Saul Gascon (Dead by Daylight, PayDay 2) oraz dyrektor kreatywny Cezar Virtosu (Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed: Origins). Studio zostało założone w 2020 roku i obecnie skupia 75 twórców, którzy wraz z zewnętrznymi współpracownikami budują wizję podzielonego świata The Lords of the Fallen. Tytuł tworzony na silniku Unreal Engine 5 będzie wydany jedynie na konsolach obecnej generacji oraz PC w bliżej nieokreślonym terminie.

 

The Lords of the Fallen to duchowy następca, jakiego zawsze chcieli fani oryginału - powiedział ww. Cezar Virtosu. Gra jest znacząco większa, z olbrzymim, podwójnym światem, pełnym połączeń między lokacjami i podziałem pomiędzy królestwem żywych i umarłych. Można go zwiedzać samemu lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca - świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike-owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG są dużo głębsze niż w oryginale.

Podczas Gamescomu nie zaprezentowano jednak żadnego gameplayu. Tego należy spodziewać nieco później, choć jeszcze w tym roku.

Jak podoba się wam gra, w którą ewoluuje nowa odsłona The Lords of the Fallen?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.