Dungeons of the Amber Griffin - nasz wywiad

Pomimo wielu lat działań popularyzatorskich, region Kaszub oraz ich folklor są nadal dość słabo znane, i to nawet w Polsce. Zespół Frozengem Studio zamierza jednak to zmienić i to poprzez jeden z najpopularniejszych obecnie środków: gry wideo. O tym, jak powstaje Dungeons of the Amber Griffin, czyli dungeon crawler osadzony w świecie kaszubskich baśni i legend, porozmawialiśmy z Tomaszem Rożyńskim, szefem niezależnego polskiego studia.

Tytułem wstępu:

 

Dungeons of the Amber Griffin, czyli Lochy Bursztynowego Gryfa, to gra cRPG osadzona w świecie fantasy. We współpracy z Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie tworzymy unikalny i niespotykany dotychczas w grach cRPG świat kaszubskiego fantasy. Na podstawie pomorskich legend oraz zapisów ze Słownika Gwar Kaszubskich ks. Bernarda Sychty tworzymy bestiariusz kaszubskich postaci mitycznych. Budujemy świat pełen magicznych przedmiotów, broni i ekwipunku. Przeplatamy prawdziwe historie i bajki z głównym wątkiem fabularnym. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej grze, planach jej rozwoju czy nadchodzącym demie, koniecznie przeczytajcie cały wywiad z Tomaszem Rożyńskim.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.