Diablo IV: twórcy gry omawiają proces tworzenia unikatowych, rozbudowanych klas postaci

IGN kontynuuje serię wywiadów z Joe Shelym i Rodem Anderssonem, w którym ci kluczowi dla kształtu DIablo IV panowie opowiadają o procesie tworzenia najnowszej odsłony piekielnej sagi. Trzeci odcinek rozmowy dotyczy procesu tworzenia unikatowych klas postaci, które można łatwo personalizować.

Ten cel przyświeca bowiem projektantom rozgrywki, którzy zajmują się systemem rozwoju postaci. Dyrektor projektu oraz generlany menadżer marki Diablo omawiają rozwiązania, dzięki którym gracze "czwórki" powinni posiadać mnóstwo różnych opcji rozwoju każdej z dostępnych profesji, a jednocześnie cały system nie powinien być zanadto skomplikowany. Zobaczcie i posłuchajcie sami.

 

I co o tym sądzicie? Przypominamy, że Diablo IV nadal nie posiada oficjalnej daty premiery, choć coraz częściej spekuluje się, że czwarta część action RPG-a zostanie wydana w pierwszej połowie 2023 r.

Tak czy inaczej, jeśli przegapiliście poprzednie dwie części wywiadu, to warto je nadrobić. Przypominamy, że dotyczyły one powrotu do mrocznej estetyki oraz testowania i formuły gry jako usługi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.