Diablo IV: więcej informacji o poziomach trudności

W dawnych, minionych czasów miłośników action RPG-ów satysfakcjonowało przechodzenie tej samej gry na wyższym poziomie trudności. Ten sposób progresji najwyraźniej nie działa w 2022 r., o czym w kolejnej części wywiadu z IGN-em opowiadają twórcy Diablo IV.

Dyrektor projektu Joe Shely oraz główny menadzer marki Rod Andersson tym razem podzielili się szeregiem informacji na temat tego, w jaki sposób producenci Diablo IV podchodzą do zagadnienia różnych poziomów trudności oraz w jaki sposób system World Tiers umożliwia skalowanie rozgrywki w taki sposób, by każdemu rodzajowi gracza dostarczyć odpowiednich wrażeń. Zobaczcie i posłuchajcie sami.

 

Jeśli interesują was inne tematy związane z produkcją Diablo IV, koniecznie obejrzyjcie również poprzednie części wywiadu, w których poruszono takie kwestie jak powrót do mrocznej estetyki oraz testowanie i formuła gry jako usługi, a także tworzenie unikatowych klas postaci.

Przypominamy, że data premiery Diablo IV pozostaje nieznana. Coraz częściej spekuluje się jednak, że Blizzard zamierza wydać najnowszą wersję piekielnego action RPG-a wiosną przyszłego roku.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.