Twórcy Diablo IV poruszają kwestię otwartego świata

W Diablo IV po raz pierwszy historii serii gracze doświadczą prawdziwie otwartego świata. Co to oznacza? Swoją wizję w rozmowie z IGN-em przedstawili Joe Shely oraz Rod Andersson.

W kolejnej odsłonie obszernego wywiadu dyrektor projektu oraz główny menadżer marki Diablo zdradzili, jak ich wizja (pół) otwartego świata łączy się z fabułą, jakie możliwości otwiera przed graczami ta niemal niczym nieskrępowania możliwość eksploracji świata Sanktuarium oraz dlaczego w ogóle dokonano tak znaczącej ingerencji w genotyp serii. Zobaczcie i posłuchajcie sami.

 

Warto przypomnieć, że cały wywiad składa się z szeregu innych części. W innych odcinkach poruszono takie kwestie jak powrót do mrocznej estetyki. testowanie i formuła gry jako usługi, tworzenie unikatowych klas postaci, balansowanie poziomów trudności oraz ewolucja systemu walki.

Diablo IV nadal nie posiada oficjalnej daty premiery. Spekuluje się jednak, że nowa odsłona piekielnego action RPG-a zawita na półki sklepowe wiosną przyszłego roku.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.