SpellForce: Conquest of Eo: więcej informacji o systemie walki

System walki jest jednym z kluczowych mechanizmów w każdej grze z serii SpellForce. Nie inaczej będzie w przypadku Conquest of Eo, o czym dowiadujemy się z najnowszego dziennika deweloperskiego.

Twórcy gry zarysowali w nim stworzony przez siebie system walki, który znacząco różni się od tego, który gracze znają z poprzednich odsłon cyklu. W dużym skrócie: każda jednostka na polu bitwy jest wyposażona w trzy punkty akcji. Pierwsze dwa mogą zostać wykorzystane do poruszania się po polu bitwy. Ostatni jest przeznaczony na atak, obronę, rzucenie zaklęcia lub wykorzystanie specjalnej zdolności. Kiedy jednostka podejmie tę ostatnią akcję, nie zostają jej już żadne punkty akcji. Nic, co można byłoby przenieść do kolejnej tury.

Zdaniem producentów ze studia Owned by Gravity taki system znacząco przyspiesza bitwy, a do tego otwiera przed graczami nowe możliwości taktyczne, takie jak np. "przyszpilanie" dużych jednostek wroga za pomocą roju słabych jednostek, na które ten pierwszy musi marnować cenne punkty akcji, a jednocześnie są one łatwe do odtworzenia.

 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o systemie walki, jaki został zaimplementowany w grze SpellForce: Conquest of Eo, oraz poznać kilka taktycznych sztuczek dot. jego wykorzystania, zajrzyjcie do niniejszego dziennika deweloperskiego.

Przypominamy przy tym, że data premiery SpellForce: Conquest of Eo nadal pozostaje nieznana.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.