Już najbliższej nocy CD Projekt RED wypuści długo oczekiwaną łatkę, aktualizującą Wiedźmina 3 do wersji next-genowej. Pełna lista zmian została właśnie ujawniona.
Zarówno gracze PC-towi jak i konsolowi mogą spodziewać się wielu ulepszeń i opcjonalnych nowości. Do gry dodano m.in. oświetlenie globalne z ray tracingiem i okluzję otoczenia, tekstury w wersji 4K, ulepszenia otoczenia i wiele więcej. Zaimplementowano przy tym rozwiązania stworzone przez modderów takie jak:
- The Witcher 3 HD Reworked Project (autor: HalkHogan);
- HD Monsters Reworked (Denroth);
- Immersive Real-time Cutscenes (teiji25);
- Nitpicker's Patch (chuckcash);
- World Map Fixes (Terg500).
W wersji "kompletnej" Wiedźmin 3 jest nie tylko piękniejszy, ale również bardziej funkcjonalny. Dodano m.in.:
- możliwość zapisywania gry w chmurze i przenoszenia zapisów pomiędzy platformami;
- opcję szybkiego rzucania znaków;
- domyślny filtr mapy;
- opcję dynamicznego ukrywania minimapy i celów zadań, gdy nie trwa walka lub gdy gracz nie korzysta z wiedźmińskich zmysłów;
- mod Full Combat Rebalance 3 autorstwa Flash_in_the_flesh, który zawiera zmiany w balansie, a także poprawki związane z rozgrywką.
Do tego wszystkiego należy doliczyć usunięcie licznych bugów, na które gracze narzekali od lat, a także trochę świeżej zawartości inspirowanej Wiedźminem od Netfliksa. Mowa o:
- nowym zadaniu w Velen – W cieniu Wiecznego Ognia z nagrodami powiązanymi z ww. serialem;
- alternatywnym wyglądzie Jaskra;
- alternatywnym wyglądzie nilfgaardzkiej zbroi.
Lista zmian jest naprawdę długa i warto odwiedzić oficjalną stronę Wiedźmina 3, by zapoznać się z nimi wszystkimi.
Pamiętajcie, że premiera next-genowego patcha odbędzie się już jutro, 14 grudnia, o godz. 1:00 polskiego czasu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!