Age of Wonders 4: system narracyjnych wydarzeń bez tajemnic

W jednym z poprzednich dzienników deweloperskich producenci z Triumph Studios zarysowali rolę, jaką wydarzenia narracyjne odegrają w Age of Wonders 4. Teraz, za sprawą kolejnego artykułu zza kulis produkcji, dowiadujemy się jeszcze więcej szczegółów na temat systemu, który może stanowić punkt odniesienia dla wielu innych gier.

Nowy typ wydarzeń połączy tak naprawdę dotychczasową ideę wydarzeń fabularnych, znanych z AoW 1-3, ze zdarzeniami generowanymi proceduralnie znanymi z AoW: Planetfall. W rezultacie wydarzenia narracyjne w AoW4 kszłtałtują się jako pomniejsze wątki fabularne lub łańcuchy zadań, które są mocne ugruntowane w sytuacji na mapie oraz decyzjach podejmowanych przez gracza. W ten oto sposób mają dostarczać wielu kolejnych okazji do odgrywania roli i dokonywania trudnych wyborów z nie do końca oczywistymi konsekwencjami.

Brzmi intrygująco? Jeśli tak, to koniecznie zapoznajcie się z kompletnym, obszernym artykułem omawiającym wydarzenia narracyjne w Age of Wonders 4. Znajdziecie go na oficjalnej stronie gry.

Na koniec przypominamy, że najnowsza odsłona serii Age of Wonders zawita na półki sklepowe już 2 maja.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.