Twórcy Atlas Fallen opowiadają o eksploracji świata gry

Niespełna dwa miesiące przed premierą Atlas Fallen producenci ze studia Deck 13 opublikowali swój pierwszy dziennik deweloperski na temat tego action RPG-a. Porusza on kwestię eksploracji świata gry.

Jan Koch, dyrektor zarządzający Deck 13, w krótkim artykule przybliżył uniwersum Atlas Fallen, które bynajmniej nie składa się z samych pustyń, lecz niewątpliwie jest przez nie zdominowane. To sprawiło, że producenci gry stworzyli unikatowy system poruszania się, który polega na "ślizganiu się" po wydmach. Jeśli połączyć to z magicznymi mocami starożytnych artefaktów, które potrafią wznosić spod piasku całe budowle takie jak mosty, przed graczami otwierają się zupełnie nowe możliwości odkrywania świata Atlas Fallen. Nie mówiąc nawet o tym, że ślizg może otworzyć opcję wysoku w powietrze i zaatakowania wroga z zupełnie inną mocą niż w normalnych warunkach.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o świecie stworzonym na potrzeby najnowszego action RPG-a od Deck 13 oraz różnych sposobach jego eksploracji, zapoznajcie się z niniejszym artykułem.

Przypominamy, że Atlas Fallen będzie miało swoją światową premierę już 16 kwietnia.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.