Otwarte beta-testy Diablo IV, które odbyły się w marcu, pozwoliły Blizzardowi zgromadzić wiele cennych danych na temat gry. Teraz posłużą one do udoskonalenia premierowej odsłony action RPG-a, o czym jego twórcy poinformowali w najnowszej retrospekcji.
W rezultacie zmienią się m.in. projekty niektórych lokacji, dzięki czemu gracze nie będą musieli tak często się cofać. Aby tego dokonać, w pdoziemiach będą pojawiać się nieliczne, samotne potwory. Będą one... wyszukiwać gracza, aby pomóc mu wykonać zadanie zabicia wszystkich wrogów w podziemiach. Znacząco wzrośnie też szansa na to, że podczas eksploracji podziemi dojdzie do losowego wydarzenia.
To dopiero początek. Każda z klasy postaci doczeka się wielu zmian balansujących rozgrywkę. Zmodyfikowana zostanie też skuteczność wielu legendarnych mocy, a efekty takie jak ogłuszanie i zamrażanie będzie można zastosować przeciwko potworom elitarnym dwukrotnie, zanim uzyskają nieustępliwość. Zmiany w balansie nie ominą bossów, dzięki czemu Czorta, Malnok, Venarda i inni, zostali ponownie zweryfikowani pod kątem trudności postaci walczących wręcz, co spowoduje zmiany w atakach i mechanice walki.
Blizzard szykuje też usprawnienia w obszarach takich jak interfejs użytkownika, czy piwnice. Jeśli chcecie poznać szczegóły, koniecznie zapoznajcie się z pełną retrospekcją otwartych beta-testów Diablo IV.
Przypomina, że najnowsza produkcja Blizzarda zawita na półki sklepowe 6 czerwca.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!