
CD Projekt RED wypuściło wczoraj kolejną łatkę do next-genowej wersji Wiedźmina 3. Wprowadza ona szereg usprawnień do audiowizualnej strony gry oraz jedną dość kontrowersyjną zmianę w rozgrywce.
Mianowicie chodzi o opcję automatycznego stosowania olejów w walce, która niejako przeczy oryginalnym założeniom wiedźmińskiego fachu: konieczności odpowiedniego rozpoznania przeciwnika i przygotowania sie do walki. Co więcej, zmiana czyni takie umiejętności jak Fiksatywa całkowicie bezużytecznymi...
Wśród innych ważnych zmian warto nadmienić, że:
- Naprawiono problem, w wyniku którego ray-trace’owane cienie roślinności pojawiały się w zależności od odległości i ujęcia Geralta.
- Naprawiono problem, w wyniku którego kilkukrotne włączanie i wyłączanie odbić ze śledzeniem promieni światła oraz cieni mogło powodować pojawianie się czarnych cieni na krawędziach obiektów.
- Usunięto błąd, w wyniku którego w wersji DirectX 11 mogły pojawiać się awarie podczas uruchamiania gry lub po wczytywaniu zapisu na niektórych procesorach AMD.
- Dodano wsparcie dla Intel Xe Super Sampling, technologii upscalingu, która wykorzystuje uczenie maszynowe do podnoszenia wydajności i jakości obrazu.
- Naprawiono błędy w oświetleniu związane z odbiciami w przestrzeni ekranu, które pojawiały się, gdy oświetlenie globalne ze śledzeniem promieni było wyłączone.
- Poprawiono wydajność oświetlenia globalnego ze śledzeniem promieni i odbić ze śledzeniem promieni światła.
- Naprawiono problem, w wyniku którego podczas przejeżdżania Płotką przez kałuże na ekranie mogły pojawiać się fioletowe plamy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przy włączonej funkcji śledzenia promieni na ziemi i ścianach mogła pojawiać się siatka jasnych punktów w niektórych warunkach pogodowych.
- Pajęcze sieci nie będą już zmieniały kolorów przy poruszaniu kamerą z włączonym trybem śledzenia promieni.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre tekstury bohaterów z przerywników filmowych mogły wydawać się nie w pełni wyrenderowane.
- Przez czas i przestrzeń – naprawiono błąd, w wyniku którego mgła w Mrocznej Dolinie była różowa zamiast biała.
- Dodano mod Next Gen Script Fixes stworzony przez Sergeanur.
- W cieniu Wiecznego Ognia – muzyka towarzysząca zadaniu nie będzie już grać po jego ukończeniu. Gracze, którzy już doświadczyli tego problemu, będą musieli ponownie wejść do Novigradu lub do oxenfurckich kanałów, aby poprawka zadziałała.
- Teraz Geralt nie może jeść i pić pod wodą (z wyjątkiem eliksirów oraz odwarów).
Szczegółowe informacje na temat Aktualizacji 4.03 do Wiedźmina 3 znajdziecie na oficjalnej stronie gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!