
Dokonało się! Patch 1.2.0.0, największa aktualizacja w historii Grim Dawn, została właśnie udostępniona. Wprowadza on do gry ogromną liczbę poprawek i w dużym stopniu przebalansowuje rozgrywkę.
Przypomnijmy, że najnowsza łatka m.in. modyfikuje tempo zdobywania kolejnych poziomów i wprowadzą liczne zmiany w zakresie łupów wypadających z wrogów. Wielu graczy z pewnością doceni poprawkę dot. "włączania" buffów. Od teraz każda tego rodzaju umiejętność, która zostanie aktywowana, pozostanie aktywna przez cały czas i nie trzeba będzie jej już trzymać na pasku umiejętności.
Wśród nowości warto wspomnieć choćby o nowej podstawowej umiejętności Uników (oryg. Evade) oraz szeregu nowych ustawień pozwalających lepiej dopasować elementy rozgrywki do własnych potrzeb, jak np. wyłączeniu mgły, cyklu dnia i nocy, zwiększeniu promienia automatycznego zbierania łupów, czy włączeniu liczb opisujących cooldowny. Ciekawym rozwiązaniem jest usunięcie z ekwipunku mikstur Zdrowia i Energii, które zastąpi teraz bazowa wartość umiejętności "eliksirowych" pozwalająca szybko i wygodnie aktywować cudowne wywary bezpośrednio z paska szybkiego wybierania.
Kompletna lista zmian jest niezwykle długa i dotyka niemal każdego aspektu Grim Dawn: od kampanii fabularnych przez tryby Crucible, Shattered Realms, balansowanie wrogów, klas i przedmiotów, Monster Infrequents i wiele więcej. Szczegółowe informacje na temat tej aktualizacji znajdziecie na oficjalnym forum gry.
Patch 1.2.0.0 stanowi solidny fundament, na którym w przyszłości stanie kolejny dodatek do gry, Fangs of Asterkarn. Jego premierę zaplanowano na 2024 r. Znając jednak deweloperów z Crate Entertainment, przed wydaniem dodatku można spodziewać się jeszcze jednego lub kilku pomniejszych aktualizacji.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!