DA:P - patch 1.02 dostępny

BioWare wydał kolejną łatkę do Dragon Age: Początek, tym razem oznaczoną liczbą 1.02. W porównaniu do poprzedniego patcha, lista zmian jest znacznie obszerniejsza.

Pełna lista zmian:

BALANS

  1. Sztylety zadają teraz 0,5 punktu obrażeń za każdy dodatkowy punkt zręczności oraz 0,5 punktu obrażeń za każdy dodatkowy punkt siły, tak jak planowano początkowo. Zwiększa to obrażenia zadawane sztyletem przez postaci o wysokiej zręczności.
  2. Podczas walki, rezerwy many oraz wytrzymałości regenerują się szybciej jeśli są bliskie wyczerpania. Pozwala to graczom na okazjonalne użycie zaklęcia lub talentu w późniejszych etapach długich walk.
  3. Podczas eksploracji, mana i wytrzymałość regenerują się szybciej na wyższych poziomach postaci. Zmniejsza to czas oczekiwania pomiędzy walkami.
  4. Zaklęcia Pole Siłowe, Miażdżące Więzienie, Stożek Zimna oraz Zamieć trwają teraz krócej i/lub dłużej się odnawiają. Dzięki temu walczący nie będą mogli już wzajemnie się blokować rzucając bez przerwy to samo zaklęcie.
  5. Czas odnowienia niektórych niskopoziomowych zdolności ciągłych uległ skróceniu. Dzięki temu gracze nie są karani za ich przypadkowe wyłączenie.
  6. Niektóre starcia nie skalowały się prawidłowo, przez co walki były zdecydowanie za trudne. Obecnie skalowanie jest prawidłowe.
  7. Pieniądze i okłady lecznicze znajdowane przy zwłokach wrogów pojawiają się w bardziej ustandaryzowany sposób, dzięki czemu ekwipunek gracza nie jest tak zaśmiecony.
 

ROZGRYWKA

  1. W rzadkich sytuacjach, można było zaznaczyć zwłoki przeciwników, choć nie było przy nich żadnych przedmiotów. Zostało to naprawione.
  2. Jeśli w ekwipunku znajdowała się zarówno księga technik tajemnych oraz księga technik fizycznych, korzystanie z tej pierwszej było niemożliwe. Zostało to naprawione. (Poprawka dotyczy jedynie wersji PC i PS3.)
  3. Członkowie drużyny, których taktyki bojowe miały ustawione zachowanie obronne, nie będą już przestawać atakować po użyciu zaklęcia lub talentu.
  4. W rzadkich sytuacjach, ustawienia taktyk bojowych nie były w stanie ustalić, czy postać posiada dość many lub wytrzymałości do użycia zdolności. Zostało to naprawione.
  5. Talent Wezwanie do Boju nie powoduje już ciągłego odtwarzania przypisanego do niego efektu dźwiękowego, jeśli jest aktywny podczas niektórych konwersacji.
  6. Talenty Wezwanie do Boju oraz Aura Bólu nie wyłączają się już przy przechodzeniu pomiędzy obszarami lub w czasie rozmów.

FABUŁA (OSTRZEŻENIE PRZED SPOILERAMI)

  1. Promocyjne przedmioty z zawartości do pobrania pozostają teraz w ekwipunku gracza, nawet kiedy pod koniec wątku startowego krasnoludzkiego szlachcica zwykłe przedmioty zostają usunięte.
  2. Jeśli z Głuszy Korcari przyniesiono fiolki krwi, ale nie zabrano traktatów, to kolejne rozmowy z Duncanem nie powodują już powtórnego przyznawania doświadczenia.
  3. Wątek osobisty Leliany można teraz zakończyć, jeśli gracz będzie stale zwiększał jej aprobatę (za pośrednictwem prezentów), przed nawiązaniem rozmowy.
  4. Podczas oblężenia Redcliffe, wrogowie nie mogą już pojawiać się w miejscach, które nie pasują do fabuły.
  5. Bann Teagan nie znika już, kiedy powinien być dostępny w wątku Urny Świętych Prochów.
  6. Zmiana sojuszu podczas głównego wątku w Orzammarze nie powoduje już sytuacji, w której wątek nie może zostać zakończony. Jeśli fabuła utknęła już w takim miejscu, będzie można ją teraz popchnąć do przodu.

ZMIANY W WERSJI PC

  1. Poprawiono kilka błędów, które powodowały przerwy w odtwarzania dźwięku przez zintegrowane układy Realtek w 64-bitowej wersji systemu Windows 7.
  2. Kontrolowanie przywołanej istoty (jak na przykład zwierząt łowcy) podczas przechodzenia pomiędzy obszarami nie powoduje już jej dziwnego zachowania.
  3. Stworzenie postaci w niestandardowym module nie powodowało jednoczesnego utworzenia folderu na zapis stanu rozgrywki. Mogło to doprowadzić do uszkodzenia zapisanych stanów z głównej kampanii. Usterka ta została naprawiona.
  4. W przypadku postaci zaimportowanych z kreatora postaci czasami ustawiana była niewłaściwa ikona klasy. Usterka ta została naprawiona.
  5. W menu opcji znajduje się teraz pozycja umożliwiająca automatyczne pobranie zakupionej zawartości, która nie została jeszcze zainstalowana.
  6. Po zainstalowaniu nowej zawartości do pobrania, będzie się teraz pojawiać komunikat z prośbą o ponowne uruchomienie gry.
  7. Niektóre elementy z promocyjnej zawartości do pobrania nie miały swoich ikon. Usterka ta została naprawiona.
  8. Okazjonalnie, z różnych powodów, występował błąd podczas aktualizacji sieciowego profilu gracza. Usterka ta została naprawiona.

Łatkę o wadze 37 MB można pobrać stąd.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.