Garść informacji o Guild Wars 2

MMORPG.com przeprowadziło ostatnio wywiad z trójką deweloperów pracujących nad Guild Wars 2. Lead Designer Eric Flannum, World Designer i scenarzysta Ree Soesbee oraz Environment Art Lead Dave Beetlestone rzucili nieco światła m.in. na nowy system pancerzy, dostępne dla graczy rasy oraz relacje pomiędzy nimi, a także nowe lokacje. Kilka słów właśnie na temat "środowiska":

MMORPG.com: Deweloperzy pracują nad ogromnym płótnem. Czy możesz coś powiedzieć na temat środowiska w Guild Wars 2?

Dave Beetlestone: Jeśli miałeś okazję przyjrzeć się niektórym concept artom, widzisz dość jasno, że staramy się rozciągnąć płótno tak daleko, jak to możliwe, jednocześnie nie naruszając otoczenia, które pomogło zdefiniować świat Guild Wars. Dając graczowi możliwość skakania i pływania, liczba dostępnych lokacji znacząco wzrosła, tworząc nawet większe wyzwanie dla zespołów grafików i designerów. Pracowaliśmy ze sobą bardzo blikso, aby upewnić się, że każde nowe środowisko tworzy dla gracza pamiętne doświadczenie, jednocześnie zapewniając, że różne lokacje są ze sobą zespolone i gładko przechodzą w siebie, sprzyjając poczuciu eksploracji i odkrywania. Próba zamiany typowej bagnistej, śnieżnej lub zalesionej lokacji w coś, co jest unikalne dla Guild Wars jest niezmiennym wyzwaniem, ale za to pozwala nam codziennie pchać do przodu naszą kreatywność.

Pełny, dwustronnicowy wywiad jest dostępny pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.