Subskrybenci Antaloor Post otrzymali właśnie najnowszą odsłonę oficjalnego newslettera Two Worlds II. Można w nim znaleźć krótki, acz dość konkretny wywiad z Mirosławem Dymkiem dotyczący systemu walki w TW2, profil bagiennego regionu Antalooru, a także garść informacji nt. magii.
Kilka słów M. Dymka o systemie walki w TW2:
W trakcie walki na jej przebieg oddziaływuje szerokie spektrum różnych aspektów, które oddziałując z innymi, czynią ogólne wrażenie realistyczne. Pośród tych aspektów znajduje się fakt, że AI NPC-ów jest w stanie zapamiętać ataki gracza! Jeśli więc gracz zawsze używa tych samych standardowych ataków, będzie trafiał coraz mniej uderzeń, jako że jego przeciwnik stale adaptuje styl gracza, by przeciwdziałać jego akcjom. Z drugiej strony, jeśli gracz korzysta ze wszystkich dostępnych dla postaci ruchów, stale zmieniając swój styl, będzie trafiał bardzo często. Dołączyliśmy do tego spektakularne ciosy kończące i ataki tarczą.
Brzmi interesująco, prawda?
Pełne wydanie nowego Antaloor Post można przejrzeć rutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!