Wiedźmin 2 - ukryty przekaz w trailerze

Podczas dogłębnej analizy opublikowanego wczoraj na łamach Gametrailers pierwszego zwiastuna Wiedźmina 2: Zabójca Królów udało nam się zauważyć dość ciekawą rzecz - pod koniec filmu pojawia się, a w zasadzie miga, ledwie dostrzegalny kadr, na którym deweloperzy zawarli kilka słów do fanów gry!

Rzeczony kadr jest zauważalny w momencie 2:01 trailera, który można obejrzeć pod tym adresem. Jako że ów moment dość ciężko uchwycić, prezentujemy obok zawarty przez deweloperów tekst w oryginalnej formie (aby powiększyć obraz, należy nań kliknąć), zaś poniżej, przetłumaczony tekst.

Ta wiadomość jest dla naszych fanów, analizujących materiał piksel po pikseli. Dobrze was znowu widzieć! :-)
BTW: prości ludzie twierdzą, że nikt w dzisiejszych czasach nie czyta; drogi czytelniku tego [tekstu], sądzimy, że jesteśmy zgodni co do tego, że to nieprawda, hm?
Tak samo jak stwierdzenie, że single player RPG-i lub [granie na] PC jest martwe?
Sprzedaliśmy 1,5 egzemplarzy gry z martwego gatunku na martwą platformę, więc w jakiś sposób nie możemy się zgodzić;-)

 

Zanim zaczniemy mówić o Wiedźminie 2:) pozwólcie, że podziękujemy Wam za Wasze wspaniałe wsparcie i oceny. To zawsze motywuje nas i uszczęśliwia.

Zaczęliśmy pracę nad Wiedźminem 2 zaraz po wydaniu Wiedźmina. Naszym celem było sprawienie, że wszystkie te rzeczy, które sprawiły, że Wiedźmin był tak świetny, były w Wiedźminie 2 nawet lepsze.
Jesteśmy bardzo dumni z Wiedźmina, jednak bądźmy szczerzy - to był nasz debiut. Nigdy wcześniej nie stworzyliśmy żadnej gry i praktycznie uczyliśmy się w trakcie pracy.
Było więc wiele rzeczy, które mogły zostać zrobione lepiej, o czym wiecie tak samo dobrze, jak my:-)
Jednakże wizja, sam koncept, pozostały te same: gra z dojrzałą, urzekającą, nieliniową fabułą, pełna spektakularnych walk.
Gra stworzona przez zespół niezależnych myślicieli, odpornych na priorytety firmy i nie dbająca o to, co jest w danym momencie modne.

Rdzeń wizji gry nie zmienił się. To, co się zmieniło, to jakość i dojrzałość, jaką możemy dostarczyć. To głównie z powodu tego, że jesteśmy bardziej doświadczeni i posiadamy naszą własną technologię.
Pamiętacie, jak robiliśmy znaczące poprawki przy Aurora Engine w pierwszej grze, a i tak mieliśmy pewne ograniczenia?
Teraz wykreowaliśmy technologię zaprojektowaną specjalnie do tworzenia nieliniowych gier, z wieloma wątkami i żyjącym światem... w zasadzie, nie ma powodu, by tak to rozwlekać - musicie sami sprawdzić naszą technologię!
Niemniej jednak, jest wiele powodów, by wierzyć, że polubicie Wiedźmina 2!
Do zobaczenia wkrótce :)

Jak więc widać, z samego tekstu nie wynika zbyt wiele. Ot, ciekawostka taka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.