SW: TOR - trzeci element produkcji MMO

Damion Schubert, Principal Lead Systems Designer w BioWare'owskim Star Wars: The Old Republic, uaktualnił dziennik deweloperski studia o nowy artykuł, poruszający kwestię "trzeciego elementu" gier MMO.

Schubert w swoim tekście opowiada o dwóch modelach tworzenia gier MMO, opartych na "świecie" lub na "grze". Szczególny nacisk kładzie jednak na znacznie ważniejszy wg niego aspekt tego typu gier, swoisty "trzeci element", czyli społeczność graczy.

Pomijając problematykę modelu tworzenia SW: TOR, Schubert poruszył również kwestię systemu dialogowego SW: TOR, dzięki któremu w rozmowach z NPC-ami może brać udział kilku graczy, a także system craftingu, mający pozwolić użytkownikom na zyskanie sobie uznania i renomy jako crafter wśród całej społeczności gry.

Z artykułem można zapoznać się pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.