Designerski manifest GW2

Mike O'Brien, prezydent ArenaNet opublikował swoisty "manifest" pt. Guild Wars 2 Design Manifesto, w którym opowiada o najnowszym i najambitniejszym projekcie studia - Guild Wars 2.

O'Brien w swoim obszernym artykule poruszył niemal wszystkie aspekty rozgrywki: od systemu walki, przez sposób opowiadania historii, otrzymywanie i wykonywanie zadań, czy też poszczególne tryby gry.

Ojciec serii GW wymienił w tekście szereg udoskonaleń, jakie ma posiadać druga odsłona serii, wśród których warto nadmienić m.in. możliwość tworzenia combo attacków przy pomocy skilli różnych postaci, czy też brak klasycznego systemu party, w którego miejsce pojawi się dość otwarty i kompleksowy moduł pozwalający graczom na dołączenie do walk czy rajdów w dowolnym momencie i uzyskanie wartościowej nagrody bez względu na to, czy to właśnie postać gracza zadała bossowi ostateczny cios.

To tylko dwa skromne przykłady spośród wielu, które wymienił O'Brien. Jego "manifest", okraszony kilkoma nowymi screenami, jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.