GW2 - kilka słów o broni, umiejętnościach, profesjach i rasach

Eric Flannum, Lead Designer Guild Wars 2, zaktualizował oficjalny blog gry o dwa obszerne artykuły, bezpośrednio związane z systemem walki, jakiego przyjdzie nam zakosztować w kontynuacji najlepiej sprzedającego się MMORPG-a ArenaNet.

Flannum skupił się na scharakteryzowaniu 4 podstawowych wg niego aspektów walki: broni, umiejętności, profesji oraz rasy. Projektant studia zapewnia, że każdy z wyżej wymienionych czynników jest zależny od trzech pozostałych, dzięki czemu bitwy w GW2 mają mieć charakter unikatowy i nie ograniczyć się tylko do strategicznego "odpalania" kolejnych umiejętności, jak ma to miejsce chociażby w GW1.

Tyle w wielkim, a nawet bardzo wielkim skrócie. Artykuły Flannuma można znaleźć pod poniższymi linkami. Warto się z nimi zapoznać, zwłaszcza, jeśli jest się fanem pierwszej części sagi.

  1. Artykuł o umiejętnościach
  2. Artykuł o broni, profesjach i rasach

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.