GW2 i "dynamiczne wydarzenia"

Na oficjalnej stronie Guild Wars 2 pojawił się kolejny deweloperski artykuł dotyczący gry, tym razem skupiający się wokół "dynamicznych wydarzeń" (oryg. Dynamic Events).

Autor artykułu, Lead Content Designer Colin Johanson, skupił się na przybliżeniu aspektu zadań w GW2, a mówiąc konkretniej, całego systemu otrzymywania, wykonywania i kończenia questów. Pracownik ArenaNet zaznacza, że GW2 odejdzie od typowego dla gier MMO schematu questgivera z wykrzyknikiem nad głową - zamiast tego gracz będzie otrzymywał zadania na bazie bieżących wydarzeń. Przykładowo, kiedy smok zaatakuje wioskę, gracz automatycznie otrzyma możliwość powstrzymania go i w zależności od tego, co zrobi, będzie musiał ponieść konsekwencje wyboru; jak zaznacza Johanson, świat gry będzie się zmieniał wraz z wyborami dokonywanymi przez gracza, i to naprawdę w sposób kompleksowy.

Autor zwraca przy tym uwagę na możliwość re-playu oraz re-eksploracji. GW2 ma bowiem zapewnić za każdym razem zupełnie inną rozgrywkę. Przykładowo, wioska, która przy okazji jednej rozgrywki należy do Nornów, może przy grze inną postacią należeć do Sons of Svanir i posiadać zupełnie inną zabudowę!

Tego typu smaczków można w tekście Johansona znaleźć znacznie więcej. Artykuł znajduje się pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.