Deweloperzy Star Wars: The Old Republic uraczyli nas kolejnym artykułem z cyklu Developer Diary. Najnowszy artykuł porusza zaprezentowany niedawno mechanizm Flashpointów, czyli rozbudowanych misji, które do ukończeniu wymagają współpracy z co najmniej kilkoma innymi graczami.
Jesse Sky, jeden z projektantów świata gry, opowiada w tekście o tworzeniu poszczególnych lokacji, a także o tym, co wyróżnia Flashpointy od pozostałej części contentu SW: TOR; producent porównuje ten typ misji do zadania uwolnienia Księżniczki Leii z Gwiazdy Śmierci - niezbędny jest konkretny plan działania, bowiem Flashpointy nie będą typowymi raid dungeonami. Inna rzecz, że sprawy często mogą sie mocno komplikować - jak i podczas pamiętnej ucieczki z Gwiazdy Śmierci.
Więcej informacji, okraszonych kilkoma nowymi screenami, można znaleźć tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!