Towarzysze, których można rekrutować do drużyny, są podstawą praktycznie każdej gry BioWare. Nie inaczej ma być w Star Wars: The Old Republic, choć tak rozbudowanego systemu kompanów nie stworzono jeszcze chyba w żadnym innym MMORPG-u.
Należy bowiem zaznaczyć, że towarzysze z SW: TOR nie są tylko prostymi najemnikami, nie mającymi własnego zdania. BioWare stworzył te postaci na wzór kompanów z gier Dragon Age czy Mass Effect, dlatego też każda z nich ma swoją własną historię i upodobania. Co więcej, podobnie jak w wymienionych wyżej tytułach, każdy z niezależnych bohaterów będzie miał swój wskaźnik Affection, który można zwiększać poprzez odpowiednio opcje dialogowe i prezenty. Koniec końców, relacje z danym kompanem mogą przerodzić się w romans, co jest swoistą nowością w świecie MMO.
Więcej informacji można uzyskać w najnowszym Developer Dispatch. Trwające ponad 7 minut wideo jest dostępne tutaj.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!