Neverwinter będzie jednak MMORPG-iem

Wykupienie studia Crypric przez Perfect World Entertainment postawiło produkcję Neverwinter pod znakiem zapytania. Niedawno informowaliśmy o tym, że gra zostanie wydana, jednak dopiero pod koniec 2012 roku. Teraz znamy już także powód tej decyzji - gra zmienia mechanikę rozgrywki z multiplayerowego co-op na typowego MMORPG-a opartego na systemie mikrotransakcji.

Deweloper zapowiedział, że gra będzie używać tego samego silnika, co jego ostatnie dwa dzieła - Star Trek Online i Champions Online. Warto nadmienić, że oba projekty dały ekipie Cryptika sporo do myślenia, co wpłynie również na politykę płatności w Neverwinter. Trzeba tutaj zaznaczyć, że wszystkie dodatki do gry mają być całkowicie darmowe; dodatkowe pieniędzy zapłacimy natomiast za przedmioty specjalne - eliksiry zwiększające czasowo zdobywane doświadczenie, narzędzia do "kosmetycznych" prac nad postacią etc. Cryptic nie zamierza jednak podążać modną ostatnio drogą blokowania części gry dla uzytkowników bez konta premium, czego najdobitniejszym przykładem jest chyba Age of Conan: Unchained.

Producent wyjawił także, że walka będzie opierała się na skutecznym operowaniu myszą i refleksie, czyli w zasadzie nic nowego. Nie ujawniono jednak żadnych informacji na temat dostępnych klas postaci czy innych aspektóe mechaniki, jednak biorąc pod uwagę, że do premiery pozostały jeszcze prawie dwa lata, nie jest to nic zaskakującego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.